KATEGORIE
1454 Kč
cena s DPH
Světla pro denní svícení STU DRL001
Kulatá LED homologovaná světla pro denní svícení. Světla jsou vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11-10R-035644 Technické údaje: Spotřeba 2x 3 W Napájecí napětí 12 nebo 24 V V každém světle jedna 3 W LED dioda Životnost po celou dobu provozu vozidla Robustní vodotěsné provedení Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000 K (jako xenony) Rozměry (o x h): 70 x 65mm Použití světel pro denní svícení: V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: - na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel - umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla - vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) - světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí - při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
3266 Kč
cena s DPH
Světla pro denní svícení/mlhovky STU DRLFOG90FW
Kombinace mlhových světel se světly pro denní svícení a pozičními světly. Vhodné např. pro výměnu originálních mlhovek a následné využití i pro denní svícení. Světla je vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení denního svícení po zapnutí zapalování a zapnutí pozičních světel při zapnutí pozičních světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48; E11-6187; E11 10R-048199. Napájecí napětí 12 / 24 V V každém světle 16x 0,5W LED (denní svícení) + 5W LED (mlhovky) Rozměry: průměr 90x65mm Montážní držáky pro náhradu za originální mlhovky typu Valeo Životnost po celou dobu provozu vozidla Robustní vodotěsné provedení Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony) Zapojení na originální vypínač mlhových světel: Pokud budete zapojovat světla místo původních mlhovek, postupujte následovně: Vypínač vůbec nenasouvejte do patice, ale pouze na červený vodič z patice k vypínači přivedete proud po sepnutí originálního vypínače mlhovek. Ostatní vodiče z patice vypínače zůstanou nezapojeny. Světla jsou vhodná do vozidel: Alfa Romeo 156 (1997 - 2005) Citroen C4 (2004 - 2008) Citroen C4 Picasso (2007-) Citroen C4 Grand Picasso (2006-) Citroen C5 (2004 - 2008) Citroen C5 Break (2004 - 2008) Citroen C-Crosser (2007-) Citroen Xsara Picasso (2004 - 2010) Dacia Duster (2010-) Dacia Logan (2004 - 2008) Dacia Logan MVC (2007-) Dacia Stepway (6/2008-) Dacia Sandero (6/2008-) Dacia Solenzor (2003 - 2005) Fiat Sedici (2006-) Fiat Punto (2009-) Ford C-Max (2010-) Ford Grand C-Max (2010-) Ford Transit Bus (2006-) Ford Transit Connect (2005-) Ford Focus (2004 - 2007) Jeep Wrangler JK (2007-) Land Rover Freelander (2007-) Mitsubishi Pajero V80 (2006-) Mitsubishi ASX (2010-) Nissan Pathfinder (2005-) Nissan Pickup Navara D40 (2005 - 2010) Opel Corsa D OPC (2007 - 2011) Opel Astra H OPC (2005 - 2010) Opel Vectra OPC (2005 - 2008) Opel Zafira B OPC (2006 - 2010) Opel Meriva A OPC (2006 - 2009) Opel Tigra Twintop (2004 - 2009) Opel Agila (2008-) Peugeot 207 + SW (2006-) Peugeot 207 CC + RC (2006-) Peugeot 307 + CC (2005 - 2007) Peugeot 307 SW + Break (2005 - 2007) Peugeot 407 Coupe (2005-) Peugeot 607 (2004 - 2010) Peugeot 4007 (2007-) Renault Laguna II (2005 - 2007) Renault Laguna III (2007-) Renault Laguna II Grandtour (2005 - 2007) Renault Laguna II Grandtour (2007-) Renault Megane II (2002 - 2009) Renault Megane II Coupe Cabrio (2003 - 2009) Renault Kangoo (2008-) Renault Kangoo Express (2008-) Renault Scenic II (2003 - 2008) Renault Grand Scenic (2004 - 2009) Renault Twingo (2007-) Renault Master (2003 - 2010) Suzuki Grand Vitara (2005-) Suzuki Swift (2005 - 2007) Suzuki Swift (2008 - 2010) Suzuki Jimny (2005-) Suzuki SX4 (2006-)
1048 Kč
cena s DPH
Světla pro denní svícení STU 1810 mini
Miniaturní LED homologovaná světla pro denní svícení. Světla se vyznačují především velmi malými rozměry, což usnadňuje montáž do různých připravených otvorů v přední části automobilů. Rozměry š 100 x v 25 x h 35 mm. Světla je vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 005619 Technické údaje: - spotřeba 2 x 5 W - napájecí napětí 12/24 V - v každém světle 18 vysocesvítivých LED diod typu Piranha - životnost po celou dobu provozu vozidla - robustní vodotěsné provedení - velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony) - světla mají vestavěný modul automatického svícení Použití světel pro denní svícení: V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: - na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel - umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla - vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) - světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí - při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
2870 Kč
cena s DPH
Mlhová světla/světla denního svícení, homologace
Kombinace mlhových světel se světly pro denní svícení. Jsou vhodné např. pro výměnu originálních mlhovek a následné využití i pro denní svícení. Světla jsou vybavena elektronikou, která zajistí automatické rozsvícení denního svícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48. Spotřeba 2 x 3W (denní světla), 2x 6W (mlhová světla) Napájecí napětí 12 / 24V V každém světle 3W + 5W LED dioda Rozměry: průměr 90 x 65mm Montážní držáky pro náhradu za originální mlhovky typu Valeo Robustní vodotěsné provedení Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony) Použití světel pro denní svícení: V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: Na jedno vozidlo se montují 2 ks (jeden pár) světel Umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla Vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) Světla se musí rozsvítit automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí Při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1741 Kč
cena s DPH
Světla pro denní svícení STU SJ-287E
Špičková světla pro denní svícení ! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0006. Technické údaje: Spotřeba: 2x 4,8 W Napájecí napětí 12 nebo 24 V Zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu Životnost po celou dobu provozu vozidla Automatické rozsvícení a vypnutí Robustní vodotěsné provedení Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony) Rozměry (š x v x h): 120 x 36 x 48mm Použití světel pro denní svícení V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení: - na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel Umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla Vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) Světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí Při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout
1638 Kč
cena s DPH
Světla pro denní svícení STU SJ-288E
Špičková kulatá světla pro denní svícení ! Sada světel je doplněna modulem, který zajistí automatické rozsvícení po zapnutí zapalování a zhasnutí při zapnutí potkávacích světel vozidla. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0007. Technické údaje: Spotřeba 2 x 4,4 W Napájecí napětí 12 nebo 24 V Zabudované speciální LED moduly s elektronickým řízením proudu Životnost po celou dobu provozu vozidla Automatické rozsvícení a vypnutí Robustní vodotěsné provedení Velice efektní bílé světlo s teplotou 6000K (jako xenony) Rozměry: průměr 70mm, hloubka 53 mm Použití světel pro denní svícení V souvislosti s novými legislativními podmínkami upravujícími provoz motorových vozidel a nařizujícími celodenní svícení je velice aktuální náhradní osvětlení vozidel určené výhradně pro osvětlení ve dne za nesnížené viditelnosti. Provedení a umístění světel pro denní svícení je dáno homologačním předpisem EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. a jejich používání se řídí zákonem č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích pozměněným zákonem č. 411/2005 Sb. Světla pro denní svícení se vyznačují silně rozptýleným tokem světla, který netvoří kužel jako u běžných reflektorů. Rozptýlené světlo svým charakterem neoslňuje protijedoucí řidiče ani neosvětluje vozovku, ale v dostatečné míře zajišťuje zásadní podmínku bezpečného provozu "být viděn". Hlavním přínosem těchto přídavných světel je úspora energie, neboť při jejich používání nesvítí obrysová, potkávací ani koncová světla vozidla. Úsporu přinese také prodloužení životnosti žárovek či výbojek, kterou pocítí především řidiči vozidel s xenonovými světlomety, jejichž výbojky mají sice delší životnost než běžné žárovky, ale jejich výměna je výrazně nákladnější. Montáž světel pro denní svícení není přestavbou vozidla ani změnou technických údajů, a proto jejich umístění na vozidlo nepodléhá žádnému dodatečnému schvalování ani zápisu. Základní pravidla pro dodatečnou montáž světel pro denní svícení Na jedno vozidlo se montují dva kusy (jeden pár) světel Umísťují se ve vodorovné rovině ve výšce od 250 mm do 1500 mm na přední část vozidla Vzdálenost světel od bočního obrysu je max. 400 mm a vzájemně mezi světly min. 600 mm (u vozidel s šířkou menší než 1300 mm je povolena vzájemná vzdálenost 400 mm) Světla se rozsvítí automaticky po zapnutí zapalování (nastartování motoru) a zhasnou po jeho vypnutí Při rozsvícení obrysových světel musí světla pro denní svícení automaticky zhasnout