KATEGORIE
Reklamační formulář
Jak postupovat v případě poruchy výrobku a jeho reklamace
- Reklamaci můžete osobně předat na všech našich prodejnách (nikoliv na výdejních místech).
- V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete pečlivě zabalené zboží na níže uvedenou adresu.
- Pokud chcete odstoupit dle § 1829 odst. 1 odstoupit v e 14-ti dnech, pak postupujte podle obchodních podmínek, kde je ke stažení nutný formulář.
- Prokázání nákupu od naší společnosti je jednou z podmínek reklamace . Servisní číslo ( S/N ) slouží k jednoznačné identifikaci výrobku. Pokud Váš produkt disponuje servisním číslem, také tedy značeným S/N, prosíme o jeho uvedení do poznámky reklamačního formuláře.
Reklamační oddělení MADER.cz
MADER s.r.o.
1. máje 14, Liberec, 460 07
Společně se zbožím prosíme doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, který najdete na této stránce.