KATEGORIE
Zpět k nákupu
3Y Basic Onsite to 3Y ProSpt (PE T40)
1567 Kč
1295 Kč bez DPH
Dostupnost: Skladem v eshopu 🛈
Part no.: PET40_3833V
Kód produktu: 22557661
Výrobce: DELL
Záruka: 24 měsíců
Popis produktu
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge T40 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku.
Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.
Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.
Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.
Popis produktu
Dell prodloužení záruky pro PowerEdge T40Prodloužení záruky pro servery PowerEdge T40 z Basic NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (3 roky) záruku.
Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.
Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.
Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.
Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější popis, obrázky a technické parametry produktů nemůžeme zaručit, že uváděná data odpovídají skutečnosti. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany.